Ny bloggdesign

2008-07-07 - 19:19:37
vad tycks? :)

Det är min älskling som har gjort den till mig <3 han är bäst!!! Inte riktigt klar än, lite finputs kvar!

Jag har jobbat hela dagen, och det har regnat heeeeeela dagen också, varit riktigt kallt ute. Har nyss käkat lite middag framför tvn. Det blev pasta med pastasås gjord på Kelda ostsås bacon svamp broccoli o blomkål. mums! enkelt o gott. et bra tips för snabb vardagsmat !
Skulle ringt mitt försäkringsbolag och vårdcentralen idag och kollat upp lite saker inför resan, men fick inte tag på någon. Man måste ju ta sprutor o grejor. Jag är redan lite nervös inför flygresan och har planerat lite saker man kan sysselsätta sig med i 10 timmar :D
Kortspel
Yatzy
Läsa bok
Träna på Thailändska ord
sova

:)

nåväl, nu ska jag fortsätta njuta av kvällen framför tvn och bara slappaaaaa :)

Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

Görfin bloggdesign, han är verkligen proffsig, hoppas ni har det godis, själv gör jag inget annat än tvättar upp bajshanddukar,täcken osv, stackars lille Robin med sin diarre:/ när kommer ni ner nästa gång? tacka Chris för komentarerna i min blogg:)

2008-07-07 @ 20:50:29


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: