NYMÅLAT

2008-07-05 - 22:32:22
dagen har varit bra, vi hade en skön och lugn morgon,jag kunde dock inte sova längre än till kl 8.00 ca så jag gav upp och gick upp och tömde diskmaskinen och plockade lite här hemma :) Sen gosade jag ner mig i sängen igen en stund. Gick upp tog en dusch och så åt vi lite frukost tillsammans.

Sen bar det av till IKEA, hittade inte det vi skulle ha så vi åtkte vidare till EM möbler, hittade inget där heller.. Sen åkte vi till MIO möbler och där låg dem så fint i hyllan! Vi köpte dem på direkten! Jag pratar om en hatt och skohylla till hallen :) Vi har dock inte satt upp hatthyllan än så det får ni se bilder på i morgon istället.

Sen så bytte jag om till mysbyxor och satte mig i garaget och målade sista delen på skänken vi ska ha i hallen, blev jätte fint :) eller hur?


Denna har mamma pappa o jag o chris målat vit, förut var den i vanligt trä, ni ser ju lite av golvet med som jag o älsklingen har lagt aldeles själva :)

På skänken har jag en vit orkideé som vi fick av mamma i förlovningspresent, några värmeljus lyktor som jag också fått av mammsen och två elefanter som jag köpt på second hand :D


Det var allt för nu, ska kolla klart på American Gangster nu..
Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

så jävla snygg!!!!!!!!!!!!!!!! jag älskar vitt, deet är så härligt:)puss

2008-07-06 @ 07:41:21
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: