Panta burkar och passa hund

2008-07-08 - 09:10:49
godmorgon sunshines ! Hoppas ni sovit gott. Jag frös i morse när jag skulle gå upp, är fortfarande kallt och regnigt här i Örebro. Skulle bli finare till helgen iallfall. :)
Idag ska jag panta burkar tänkte jag, så köper jag lite fikabröd för pengarna (till jobbet). Lär ju bli endel stålars.
Var väl tänkt att åka och rida idag med, men får väl se hur vädret ser ut, i morgon ska jag passa scoobydo och hästarna, och jag vill helst inte lämna honom ensam i bilen/stallet när jag rider. Så jag tänkte mämligen rida idag och bara åka ut och kolla till hästarna i morgon och ta scooby med mig på en promenad i skogen. mkey?

Jag funderar på vad jag ska köpa till C i present, han fyller den 17 Juli .. tips? jag tror jag vet dock, men endå inte..


Nu måste jag jobba vidare. hörs ikväll.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

köp nån typ av present där ni ska göra nåt ihop:)typ en dag på liseberg eller nåt annat kul:))

2008-07-08 @ 15:07:49
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/

Postat av: Nån anonym person

Köp en Taylor Made R7 CGB Max Trä 5:a. Det tror jag att en kille som han skulle bli glad av! Det skulle iaf jag köpa till min pojkvän!



/ Therese Svanborneholmström

2008-07-08 @ 18:05:03


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: