The Dark Knight

2008-07-31 - 09:08:54
god morgon.

Det var hur mysigt som helst igår, vi grillade som jag sa och satt ute och åt. supergod mat, och efterätten var helt sjukt god! Tog tyvärr inga kort.. Jag njuter verkligen av sommaren och av att kunna sitta ute.
Jag älskar när man ser vidöppna dörrar och fönster på hus sena sommarkvällar. ser så härligt ut!

Vi såg The Dark Knight på bio (Batman). Haha, inte min typ av film igentligen, men den var faktiskt rätt bra, riktigt bra gjord. Den ligger ju etta på IMDb iallafall. Men fy sjutton va den dära clownen är läskig ! När han pratar gör han nåt konstigt med tungan med, uuuuuh!

Nu ska jag jobba undan alla papper så jag har ALLT klart till semestern som börjar om två dagar :):)



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: