Tisdag

2008-07-29 - 15:42:24
hej alla bloggnördar ! :)

Sitter på mitt svalkiga kontor och tar en sen eftermiddagsfika. Solen skiner och allt är bra med mig, idag händer det väl inte så värst mycket, stannar nog över på jobbet ett tag ikväll, bilen ska tvättas och göras fin tänkte vi. Blir endel fika i bilen när vi åker såpass mycket, så den behöver städas lite då och då. pärlan!
Sen efter det blir det lite handling på hemvägen, i kylen hemma ligger kycklingklubbor som skall tillagas ikväll. mums.
sen ska jag sätta på en maskin tvätt och bara njuuuuuuta i min underbara lägenhet framför tvn!!! C ska sätta upp våran nya brevlåda.

Känner verkligen att jag skriver om viktiga saker :P Fantasitorka numer uno.

Nu sjka jag se så att allt är packat i bilen som går till norrland i morgon, sen blire lite annat kraffs att pilla med.

puss


love u love u love u love u hunni!

(avundsjukan lyser igenom, trist tycker jag. Men så är det väl när man råkar bli framgångsrik och ha det bra. Men jag bryr mig inte om det längre, förr va det jobbigare, men nu är det bara att le och tycka synd om, och det rensas ut ur min hjärna på typ 0.01 sekunder. bra va? Borde lyssna på C mer och inte vara så jäkla nyfiken och nolla det totalt ur mitt liv, fast det har jag väl nästan gjort med, har lärt mig att inte ödsla energi genom att bli arg för lögner och sånt där trams iaf, nu ler jag bara, och är glad att det inte är jag som är den, om ni förstår. haha vad tokigt det blev hörrni:)
Varför bloggar jag ens om det? ne, usch aldrig mer. lovar  )


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: emma

När kommer du till vbg? Pöss!

2008-07-29 @ 19:24:42
URL: http://missbjorklund.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: