underbara fredag

2008-07-04 - 10:09:15
hej folks!

Hoppas alt är bra, med mig är det bara fint! :)

Snart helg och det ska bli aldeles underbart, vi ska vara hemma i helgen, och inte göra så värst mkt. baka lite och sådär. kanske blir en utflykt med båten till vinön ? Jaja vi får se vad som händer och fötter. Skulle behöva inhandla lite hallmöbler också och ställa iordning med min nymålade byrå. :D 

Vi har stora planer på g ! hoppas hoppas hoppas! vi måste boka snart!!!!

happ, idag blir de stan och marieberg efter jobbet, en shoppingrunda på apoteket skulle vara behövligt med.

Det var allt kul jag hade att komma med.

Vi hörs snart! Puss




Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

jag vet era planer:)))hoppas hoppas för er skull:)))

ja det var verkligen kul på skara:)) puss och kram min lilla görka

2008-07-04 @ 10:53:33
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: