att man orkar

2008-03-17 - 16:44:04
idag när jag vaknade var det alldeles vitt ute ...... och det snöade som bara den! kul..inte

Jag är så trött på alla negativa saker som händer runt omkring hela tiden. Närstående dör, mår dåligt, mobbas, sviker. jag vill bara att alla ska må bra !!! Får panik på allt snart.
Att vi orkar? Gör så ont i hjärtat att läsa om att människor mår dåligt :( Det värsta som finns är att må dåligt och vara olycklig. Jag kan själv inte må bra om inte andra gör det. oron gnager.

kan någon där upp strö lite lycka över oss här nere på jorden ! ? Tack på förhand.


ikväll tänkte jag försöka mig på svamprisotto .. sen blir det nog bara Tv och chris för hela slanten.

för att jämna ut detta negativa inlägget så lägger jag in en rolig, kommentar som emma kläckte ur sig på tåget igår.

Jag och emma satt mittemot varandra och var allmänt trötta och flummiga. Det satte sig en mörkhyad man gämte mig (jättemörk!) Iallafalla så satt vi och kollade i emmas kalender och skrattade åt alla konstiga namnsdagar.
Sen så kom vi till namnet Jon, då skrattar emma och säger "haha negerJon" (hon känner en som kallas så)och i samma sekund som hon säger det tittar hon på mannen brevid mig och säger "OJ" samtidigt som hon slänger sig på bordet av skam! och vi bryter ut i ett asgarv! hahaha som tur var så hörde nog inte mannen va hon sa.
Ja herregud. det var roligt ..

Ska jobba sista timmen ut nu. segt . men sant.

image28
Glöm inte att DU är värdefull.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: LindaLinda

hahahahah negerjon

2008-03-17 @ 19:45:11

Postat av: Anonym

HAHAHA jag häll på att skämmas ihjäl.. HAHAHAHAHAHA..

2008-03-17 @ 22:11:30
URL: http://emmaenvis.blogg.se


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: