båstad

2008-03-20 - 20:27:59
skrev ett inlägg men i vanlig ordning försvann allt. (datorn dog) I feel like puking over him. the computer altså.

Då börjar vi om:
Sitter  soffan framför tv:n i båstad med chris anna och hennes daniel. vi passar huset nu när deras päron är på fuerteventura. jag är inte alls avundsjuk. nej nej! fast idag har de faktiskt varit fint väder! och vi har ju det rätt gott här med, en riktigt mysig skärtorsdag vill jag lova:)
Vi har nyss käkat tacopaj, mums. strax ska vi fika lite tårta som blev över från påskfikat på jobbet idag. slurp!

ringde farmor innnan och fyller år idag :) grattis finaste du!

Nu ska jag sätta på kaffe!

kyss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: