face lift

2008-03-03 - 22:19:07

sitter som varje kväll i mina stora mysiga soffa. kollar på tv, har käkat köttfärssås och spagetti till middag. de blir bra matlådor med. perrrrrrrrrfekt!

idag har jag röjt omkring i lunchrummet. städat, torkat, rensat skåp, satt upp tavlor, nya tallrikar, bestick, glas, blommor, prydnadssaker mm. Får ta lite bilder en dag. eller hur?

var och kollade lite på klinker till hallen efter jobbet, blir nog att lägga nytt i hela hallen. :) för vi har nämligen en liten del av hallen som har vanligt golv, men så vill vi ha plattor där med som i övriga hallen, men så finns nog inte samma plattor att få tag på, så då är det lika br att lägga nytt i hela :) kewl !

nu ska jg kolla på discovery tydligen.

tjing



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: