FREDAG!

2008-03-28 - 13:46:25

Idag är det fredag och det är underbart skönt! Har lunchrast nu..

Äntligen en helg hemma, var hundra år sen vi bara var hemma utan att göra något. Ska städa, plantera blommor och kanske ta en vända på stan nu när kontot är saftigt igen :D


Fick ett samtal innan från helene på avd, 22. Sjukhuset i varberg. Hon frågade om jag ville jobba i sommar. Det kändes hemskt att tacka nej när någon ringer och frågar om man vill ha jobb. De tog verkligen emot. Dem gillar nog mig där, de sa faktiskt chefen en gång. Det är roligt med alla jobbarkompisar man träffar med, vikariefester och såklart patienterna. Men har ju ett bättre jobb nu så de blidde till att tacka nej.. Ska ju inte bli allt för tråkigt med semester i sommar istället för att jobba ;)


Dags att jobba sista timmen.


ciao



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: