im still in sweden

2008-03-06 - 21:47:26
sådär ja. då var jag i varberg! möttes av en massa söööööööööta barn och en jävligt snygg syster när jag kom hem :D Kul! och min älskade mamma och pappa! fikade lite och sådär. Usch vad man saknar er !! De märker man när man kommer hem, hur kul det är att träffas:)

idag på tåget så blev jag inklämd ibland en massa lumpare, kände mig rätt liten. hihi men det var kul att lyssna på deras tjöt om majorer och fältutbildningar, kom på mig själv några gånger att jag satt och log och småskrattade när de sa nåt kul . jag trodde nog att jag var med i diskussionen, HAHA! Lina den ensamme!

i morgon ska jag ta sprutorna sen ska jag skjutsa mamma till jobbet, ska följa med in också och se på vårnyheterna ! Finns så sjukt snygga saker i den butiken alltså! me like!

 Känns tomt utan mitt hjärta! Utan dig vill jag aldrig vara! PUSS på dig finaste <3


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Emma

Hihi. Du är söt du Lajna :) Hälsa alla. Puss

2008-03-07 @ 10:49:50
URL: http://emmaenvis.blogg.se

Postat av: Linda

puss gummis:)du är mera sööööt du!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-03-08 @ 07:16:04


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: