knepig dag

2008-03-07 - 23:02:36
i morse åkte jag till sjukan och tog mina sprutor, skjutsade mamma till jobbet och passade på att ta en sväng på stan. Det har varit kallt och småregnat så jag har frusit hela dagen! jaja iaf sen åkte jag hem och somnade en stund, guldsömn! mamma ringde och väckte mig och jag hämtade henne från jobbet.
Mormor är jättedålig nu så jag mamma och Linda åkte dit, lilla lilla söta mormor, finns inte mkt kvar av henne längre :( ska åka dit i morgon med, vet itne hur länge till hon är med oss här på jorden.. mamma var där och höll henne i handen från kl 15.30 - 20.30 .. tur att hon har karin och mamma som är där flera ggr i veckan, och linda och alla de andra som är där hos henne. stackarn.

nog om det nu. Sedan åkte jag och pappa till farmor och farfar, farfar fyller år idag, och farmor fyller snart med. så vi överaskade dem med varsin ny fotölj med fotpall och allt :D dom blev förvånade och glada :) inger och stig lurade ner dem i källaren medans jag och pappa och alla andra flyttade ut de gamla fotöljerna och satte in de nya och la varsitt grattiskort på fotpallarna.
sen kom de upp från källaren:

Farmor: Men harregud de är ju massa skor i hallen .. (går in i TVrummet) .. Nämen är alla ni här?!?!
(farmor och farfar tar upp sina kort från fotpallarna).. åh nämen vilken överraskning, tack så hemskt mkt.

någon minut senare..

Farmor: Va i allsin dar?! har vi fått nya fotöljer? ! Farfar: ja det ser jag ju nu, de är ju inte dom vi hade förut. eller?!

haha det var roligt att se deras reaktioner :) vi fikade massor va goda kakor och sedan tårta .

nu är jag hemma igen och ska strax gå till kojs. kan väl hoppas på att de finns nån bra film att somna till.

grattis på födelsedagen farfar! <3 (+ grattis till alla andra som fyller idag, typ morfar och ola. kan väl passa på att gratta hela släkten, GRATTIS ALLIHOPA!)
 image25

Gonatt!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

hihihi vad gulligt , tog du kort? jag kan se dom framför mig lilla stajna och Gunnar:)

2008-03-08 @ 07:14:45


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: