lördag!

2008-03-09 - 00:15:10
idag har jag tillbringat mesta delen av dagen hos mormor <3 Först vad jag mamma karin linda patric och tompe där.. sedan kom även monica dit. vi var där i några timmar och drack the och sådära, mormor gillar när någon håller henne i handen så vi byts av lite då och då, hennes lilla lilla hand. Lipen har varit nära typ tusen ggr idag. tycker så fruktansvärt synd om henne. hon ligger i sin säng som ett litet knyte och tittar på en när man sitter gämte, med sina små mörka ögon. hjärtskärande. Sedan åkte vi hem och jag åkte med linda hem :) fick en kram av robin när jag skulle gå med. aaaw lilla pojken ! det värmde verkligen :)

gick hem och gjorde en paj och åt lite mat med mamma o pappa. kollade en liten stund på mello, för att sedan åka till mormor igen. jag mamma karin lina angelica och monica har varit där hela kvällen, ända tills 23.30 typ. Vi satt och drack the och tände värmeljus och satt med mormor och höll hennes hand, pratade lite minnen :)

känns jobbigt att åka ifrån varberg i morgon faktiskt, tycker om mina nära och kära så himla mycket, känns inte bra att åka när allt är som det är... samtidigt som de ska bli underbart skönt att få träffa christopher, känna hans varma trygga armar igen:)

Guuud vilket känslosamt inlägg ;) ska gå och lägga mig nu tror jag.
natti!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Emma

Farmor :(. Snyftar.

2008-03-09 @ 15:41:08
URL: http://emmaenvis.blogg.se

Postat av: Linda

VI KOMMER SAKNA DIG JÄTTEMYCKET://

2008-03-09 @ 19:30:11


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: