påskafton!

2008-03-23 - 10:49:21
jahapp, då var påskafton avklarad med. 90% av folket firade troligtvis med att festa kan jag tro. jag är en av dem 10% som inte gjorde det. Var ganska sugen ett tag, men älsklingen hade ingen lust, så vi sket i det. Sorry homies! ska örsöka träffa mina kära vänner i veckan så mkt som möjligt!
Firade hemma med middag och jennie var här med. trevligt! :) Idag mår jag prima, har nyss duschat och fixat mig lite. funderar på att ringa linda och se vad hon har för sig en dag som denna. alla andra sover vl kan jag tro.


Vi åt lammfostbiff igår, det var jätte gott faktiskt. jag var lite skeptisk till en början men de smakade übergott.
image32


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: