skrivskriv

2008-03-18 - 22:32:11
jag orkar inte skriva så värst mkt idag. sitter helt snett och jag känner mig rätt tom i skalet :) så allt är som vanligt med andra ord. mihi.

idag har jag jobbat, stressigt. sen åkte jag och lovely mot skåne, och ja, nu sitter jag här i båstads fetaste hus och myser lite. är en aning trött. och min mage strejkar pga av mitt sjukligt onyttiga födointag det senaste :/

jag vill faktiskt påskpynta hemma! har bara en påskpynt :( jag vill göra iordning med blommor på framsidan och sätta ris eller såndär videung i min stora vas och sånt!
Men vi är sällan hemma över högtider så de hinns ju inte med, lite boring. men det är kul endå.. kanske

vi hörs! natti


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: