staden

2008-03-25 - 20:05:27

dagen började med att jag vaknade av att mamma var i fll gång med elvisen i morse kl 7.45 Hon bakade tårtor tills begravningen i morgon. Jag steg upp och tog lite frukost. Älsko åkte till ängelholm för att jobba och jag skickade med honom frukost och lunchlåda och vinkade av honom ;) Han har fortfarande inte kommit hem . han ville stanna och träffa sina pärents somkommer hem från fuerteventura idag. de hade hämtat en ny bil på hemvägen också. någon stor merca (merca? stavas det så? mercedes alltså) aja what ever..

Efter frukosten och en stunds snosande i sängen åkte jag och mamma till katrin och kollade i lita lådor och fikade. köde alexander till en kompis och slängde in emma i bilen på vägen. jonte och robin var också med.

sen åkte jag och emma till stan, köpte två glaskupor som man kan sätta ett värmeljus i och hänga upp i valfritt fönster :) och några gula armband och en ögonskugga. eller tre.

vi åkte sedan hem till mig och sedan till hajen för att handla åt mamma. jag skjutsade hem emma och åkte hem igen för att laga köttfärssås och färk pasta till det. det blev mumsigt. tyckte ma och pa med :) förresten jag åkte solade innan maten med. skönt.

nu ligger jag i sängen och bloggar runt. ska kollapå grannfejden nu.

Begravning i morgon :( känns snurrigt.

kramis



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: