tjohej igen

2008-03-29 - 18:02:20
det blev som sagt en lite tripp efter att chris kommit hem från jobbet. Vi åkte till IKEA och köpte lampan jag hade spanat på. Sen åkte vi och kollade på klinker,eftersom vi håller på att lägga nya plattor i hallen. Vi fick hem ett prov. Det blir nog mörka, nästan svarta, lite avlånga plattor. fin fint!

Sen så åkte vi till plantagen och köpte nya blommor till fram och baksidan :) påskliljor, penseer, och några andra söta blommor, och en murgröna typ. ser likadan ut iaf.. :) Chris kallade påskliljor för basilikor innan, hahaha. gullet :)

Fläskfilen har legat i marinad hela dagen och bakpottarna är i ugnen :) mmmmmmmmmmums, älskar våran mat, chris är grym på att få till ett saftigt kött :D
sitter dock just nu och hetsäter gamla chips som jag hittade i skafferiet. HUNGRIG!

Dagens tanke till lilla söta Kajsa som fyller hela ett år idag :) Hipp Hipp Hurra!!

lampan som ska pryda lilla hallen :)
image34


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Jennie

Snygg lampa!

2008-03-29 @ 18:31:57


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: