Underbar helg!

2008-03-02 - 21:59:44

heeeeeei!

som sagt så har mammi varit här i helgen och vi har haft det så galet bra och mysigt :) varit på stan, på marieberg, på IKEA, umgåtts, inrett, planterat blommor, myst, kollat film, ätit, fikat, skrattat.

Har blivit endel shopping, mycket superfina grejor från bla indiska och annat. mamma har verkligen sinne för inredning hon har jhälpt mig med mitt köksönster bla. Så nu är det nya blommor nya gardiner och så köpte jag en lång kedja (eller vad man ska kalla de) på indiska som det är fina stenar och hjärtan på som jag hängde i köksfönstret,  och en i långa fönstret i hallen.

tomt nu när hon åkt. snuft. sörjde lite med att baka cupcakes!

skriver mer senare kanske. eller i morrn!

puss

mamma <3                  my kitchen            min "kedja" love!      cupcakes!
  



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

naaaw stackars tjuvgubben:(eller han får kanske skylla sig själv men ändå:( vd mysigt ni verkar haft det, snart kommer jag uppbrummandes:))hihi

2008-03-03 @ 07:25:07

Postat av: Linda

jag måååste till indiska!!!!!!!!!!!!!!!fasen vad snögga!!!

2008-03-03 @ 17:28:05


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: