19 november.

2008-11-19 - 19:04:14
Idag har det snöat massor ! Stora fluffiga snöflingor har singlat ner! och det ligger kvar än så länge. Hoppas verkligen att det kan fortsätta så! Tänk vad härligt med en riktig vinter, med minusgrader, massa snö och sol :) Blir så mycket ljusare och finare. Det kommer väl knappast hända men man kan ju alltid hoppas.

Red ut i snön ikväll, Ravelli tycker de är lite läskigt när det är så mörkt bara. synd att jag inte hade med mig kameran, glömmer jämt den när jag ska till stallet.

Är ensam hemma ikväll, C har åkt till ängelholm, men han kommer redan i morgon igen. längtar redan!  Så jag sitter i soffan framför tvn och har nyss ätit tomtegröt med kanel på :) Och idag kommer Leila kl 21. Missa inte ! Men först, judys domstol och dr phil :)

GRATTIS SOFIE PÅ 20 ÅRS DAGEN ! Hoppas du har haft en jätte jätte bra dag finaste kusin!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Sis

mysigt:))

2008-11-19 @ 19:45:44

Postat av: sofie

Tack tack :) Min dag var perfa!

2008-11-20 @ 10:24:09
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: