a doggy day

2008-11-25 - 20:00:32

idag var det en liten chihuahua bebis på besök hos mig på jobbet :) Rosie heter denna lilla skönhet, hon är 12 veckor gammal! Jag fick passa henne en stund medans L gjorde något ärende. Hon nosade omkring på mitt kontor en stund, sen somnade hon så sött i en bädd jag hittade här, Guccis gamla bädd tror jag =) myspysigt var det iallafall. Åh, vill ha! :) Får alltid ett jag-måste-ha-begär när jag ser små valpisar. hihi.
Innan hemgång gick jag ut med Scooby i snön, han va så söt när han fick snö på nosen :) tokisen!
En riktig doggy day med andra ord ;)

Nåväl, nu har jag gjort matlådor bestående av lax, potatis, hollandeisåsoch kokta grönsaker. gott! Damsugit har jag också gjort, så duktig så ;)

Nu blir de rostade mackisar och min trogna tv som alltid sitter där på väggen och väntar på att jag ska titta på den.

go kväll



en slumpvald bild från i somras :)



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

vad kul att du får passa vovarna ibland.

2008-11-25 @ 21:11:01


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: