Bröllopp

2008-11-08 - 08:17:44
Godmorgon kära läsare. är uppe med tuppen idag, det är disigt ute denna morgon ser jag, säkert ganska kyligt också!
Idag är det dax för bröllop för Paulina och Abbe, ska bli så himla kul :) Älskar att gå på bröllop :D
Men först ska jag tvätta bilen nu på morgonen, den är förbjudet skitig !

Jag lär mig aldrig hur bröllop stavas?

Bröllopp
Brölopp
Bröllop

.. jag chansar på bröllop.

Nu ska jag studsa in i sängen och se om chris vill gå upp och äta frukost med käraste mig! (god luck have fun)





Ha en bra lödda allesammans!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: soffan

En skamlig sak bara, lovar att berätta nästa gång vi träffas :) Ha det så loligt på brölloppet! Vilka klänning ska du ha btw?

2008-11-08 @ 10:52:03
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: