God Jul, säger jag idag

2008-11-26 - 22:43:20
Hej hopp!

Massa snö smälte bort idag pga 4 plusgrader ute :( Men men, vad gör de? Den är ju inte oersättlig om man säger så :)

Har haft ett supersug efter att damma fram julsakerna, så ikväll efter stallet kunde jag inte hålla mig! Har haft jätte roligt här hemma med att plocka bort och plocka fram, hihi. Dessutom är C i ängelholm så jag har hållt mig sysselsatt :)

Här kommer lite halvsuddiga och mööörka bilder på liten del av mitt julstök,

Köksfönster
   


Hallen
 

Vardagsrum
 



Nu ska jag faktiskt sova, är trött som tusan. God natt då!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

vad mysigt du har det i eran lilla lya. Kram mammi

2008-11-27 @ 07:57:33

Postat av: Linda

guuud vad fint du haaar:))du kan väl ta kort på din stora fina stjärna med:)kraamis

2008-11-27 @ 19:24:20


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: