Graveyard.

2008-11-01 - 12:42:01
Idag har jag och mamma varit på promenad, jag köpte en bukett blommor och ett gravljus till mormor som vi gick dit med. Ljuset brinner i 60 timmar så vi tände det innan vi gick. Blev jätte fint! Många som var och grejade med gravarna idag och tände ljus mm. vackert!

Nu har jag nyss gjort klart kvällens dessert :) Hjortron pannacotta! mums! Det blir marinerad lammfilé och potatisgratäng ikväll också. gott gott gott.

Nu ska jag strax kila iväg till farmor och farfar med C, vi ska först förbi graven en gång till, mamma vile också tända ett ljus i lyktan som mormor har, sen så köpte mamma en blomma och ett ljus till en tant som mamma satt vak hos när hon dog för massa år sen, som inte ligger så långt från mormor, hon har ingenting på sin grav :( En jätte söt tant när hon levde sa mamma. Alla andra har någonting utom hon. Så hon ska få ett litet ljus och en ljung:)

Skepp och hoj!


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: