I väntans tider

2008-11-20 - 19:56:32
chris är äntligen på väg hem från mötet i skåne :) äntligen var väl att ta i, han har varit borta i en dag :P jaja.

Som vanligt på kvällskvisten sitter jag framför tvn och har ätit lite kvällis. samma som igår. Kom hem för inte så länge sedan,var en sväng i stan efter jobbet, kollade om jag kunde hitta något på zara för mitt presentkort, men hittade inget direkt. När man verkligen kan shoppa så hittar man inget, när man inte kan ja då är affärerna fulla med kläder och skor som man nästan bara måste ha. Tycker inte ni? :) Hittade lite smått på H&M, en topp och ett fint nattlinne, typ rosa/biege i siden med spets. gulligt, och billigt. H&M är bra att ha när man ska ha något fint för rimligt pris tycker jag.

I morgon ska jag faktiskt iväg på tjejfest! Eller rättare sagt sex party, enligt jessi :) Ska bli roligt! (sexparty = party där det kommer dit någon och visar saker som man kan köpa, typ som smink party, tupperwer party osv) Inga konstiga missförstånd tack. Hehe aja de kan nog bli spännande :)

vad kommer på tv ikväll då tro? jag kolla det, och ringa mamma!




Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

kul med tjejfest:))jooo alltid när man har pengar och kan köpa nåt då hittar man inget, men har man inga pengar då hittar man allt och lite till:) kram

2008-11-21 @ 08:21:26
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/

Postat av: Anonym

hihi nä det är vitlökssås som vi hade till pizzan en gång:)

2008-11-21 @ 11:35:52

Postat av: Jonna

Hej Lina!

Nemen tack ska du ha! :) vad glad jag blir! Söt du är!

2008-11-21 @ 14:04:35
URL: http://jth.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: