Konversation med söta grannar

2008-11-14 - 17:48:03
*knackar på dörren, mamma öppnar*

Granne - Jag måste få låna din karl agneta !!!

Mamma - jaha, vadådå?

Granne - De har gått en pröpp, jag skulle blåsa håret vettu och så gick pröppa! De är kolsvart så du kan la ta med en ficklampa tomas (min pappa) om du har, annars har jag ju ciggarett tändaren vi kan lysa med!

pappa - ja, jag kommer över och tar med en ficklampa

Granne - Ja, harregud, jag skulle blåsa håret vettu, ochså gick det en pröpp! Nu vågar jag ju inte använda den fläkten (läs:hårblåsen) mera. Agneta har du en fläkt jag kan få låna?


hahaha så himla kul tycker jag :) Hon tjötade på som ett litet yrväder. hihi.

Nu ska jag åka och häma thaimat! sen blire godis och idol ikväll!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hahahahaha

2008-11-15 @ 07:22:13
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/

Postat av: Patric

Haha, vet nog vem det e :)

2008-11-15 @ 16:19:31
URL: http://patricsomfan.blogspot.com


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: