lunch break

2008-11-17 - 13:51:14
Dåligt med update under helgen, har haft det så mysigt och roligt i helgen så jag har inte kännt för datan alls! skönt.

I lördags for jag mamma o linda till gekås kl 8 på morgonen :D Det var redan då smockat med bilar så vi ställde oss vid netonnet. Det var sjukt mycket folk alltså, fick halft panik ett par ggr! GAH! Men fick köpt massa bra saker :) Juklkappar till nio barn och lite småsaker till mig. :) skönt att ha de flesta klapparna klara.
Senare på eftermiddagen åkte jag sis och alla barnen till farmor och farfar och fikade, mys. Jonte och robin var så roliga, haha, linda hade mord i blicken. hahaha! busungar!
på hemvägen satt miranda i bilen och sa "pippis pappa åker till SÖDEEEEJ HAVEEET!"  :D SÖT!

saknar redan mamma o pappa o resten av familjen! saknar dom mest jämt faktiskt!

nu back to work.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hahahah asg ja fy faaan vad dom härjade och vägrade lyssna typ:)))hahahahha jag saknar dig med JÄMTT din svikare som bosätter dig sådär lång btrt;)

2008-11-17 @ 16:15:30

Postat av: mammi

Vi saknar dej med..alltid, Puss mammi & pappi

och Cristopher med så klart.

2008-11-17 @ 16:39:20

Postat av: sanna

guuuuudars vad jag saknar alla där hemma ibland assâ.. det kommer som i smâ attacker..

haha.

Miss u babe <3

2008-11-17 @ 22:26:06
URL: http://lillasanna.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: