maggrunk

2008-11-18 - 18:53:36

råkade det slinka ur mig när jag skulle säga raggmunk :) ibland blir det ganska tokigt.

kvällarna har spenderats i trappen faktiskt, vi håller på att sätta upp lammellgardiner. Vi har nämligen köpt sådana till fönstrena i trappen som vi håller på att sätta upp. och det är inte det enklaste, för de första så är fönstrena inte raka utan dom är liksom vinklade längst ner, så man måste klippa och mäta varenda länga så att det blir jämt längst med fönstret, sen så är det höööööögt upp dom dära fönstrena sitter plus att trappen är vriden så de är itne de lättaste att ta sig upp dit och sätta fast dom! men C är så bra på allt så vi klarade den första igår. jag är mest bara ett socialt stöd :P Nej, jag klippte faktiskt av alla lammeller när vi hade mätt upp dom, och jag håller i stegen när C klättrar upp.

Igår skakade jag på stegen lite när han stog längst upp på den, han frågade va fasen ja höll på med, men jag skulle ju bara visa honom att den är stadig så han slipper oroa sig :o)

När vi ändå höll på igår så satte vi (läs: chris) en krok i taket där vi ska ha en stor stjärna :) åh kommer bli så fint ! Ni ska få se sen när de är klart ! pappa måste bara hjälpa att fixa uttaget, för den passar inte ihop med sladden. typ.

lamellgardin!

För övrigt så tänkte jag gått på ki balans igår på friskis, och jag tänkte gå på danspass idag .. men jag är för slöööö! jag är så himla trött, och jag är säker på att de beror på att den mörka tiden på året har kommit ordentligt nu.. det är skit jobbigt att vilja massor men att inte orka! får väl se om man kan införskaffa sig lite vitaminer eller något kanske.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: jessica

fin blogg du fått och om det är hemma hos er på kortet så ser det riktigt nice ut. ha en bra dag

2008-11-19 @ 08:02:16
URL: http://jnm.blogg.se/

Postat av: Anonym

ok då får jag kolla då=)

2008-11-19 @ 09:00:26
URL: http://jnm.blogg.se/

Postat av: sofie

Tack så mycket :D

2008-11-19 @ 09:49:31
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: