cant sleep

2008-10-20 - 22:26:53

Vid denna tiden på dygnet brukar jag faktiskt ligga i sängen och sova ! ;) Men ikke ikväll, är inte trött och massa tankar som svävar runt där uppe. suck. så kan det va ibland..
tog en kopp kaffe i förmiddags, kanske är den :) ni vet ju hur känslig jag är för sånt där, hihi.

har försökt mig på photoshop ikväll, min sega pojkvän får ju aldrig någon ny bloggdesign gjord till mig så jag fick försöka själv. svårt som tusan med alla miljoner knappar och symboler som finns i de dära programmet, och om man frågar om hjälp så får man bara höra "sluta fråga hela tiden då! försök lite själv!" MEN JAG GÖR JU DEEEEE!

jaha, vad hände nu då? nu blev hela texten helt fet.

i give up. gonatt



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Patric

Be chris ladda ner nån DVD med video-tutorials för photoshop. Bästa sättet att börja lära sig enligt mig :)



Eller spana in www.moderskeppet.se , de har jättebra guider och tips online. Helt gratis och på svenska =)

2008-10-21 @ 08:25:13
URL: http://patricsomfan.blogspot.com/

Postat av: Christopher

Mycket bra tips av Patric!! Kan du lära dig o inte fråaga mig varje sekund, jag som är så himla lat.

2008-10-21 @ 12:44:27


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: