Fredag hela veckan!

2008-10-17 - 13:56:11
Ja, tack!

Har nyss käkat lunch, och fick massor med fiskben i min mun :( dumma fisk!
När jag var mindre och skulle äta fisk så sa mamma alltid "Nej i den här fisken finns det inga ben"
Men endå så fick jag alltid den stackars fiskens revben, höftben, lårben, nyckelben med mera i mig! tvi wale.
I-landsproblem?, yes it is, men det är ju åtminstonde ett problem.

Ska sätta igång och jobba det sista nu, sen börnar jag till stallet och rider i det fiiina, men kalla, vädret.

Hade nog inget roligare att komma med mer än att jag slutar om 1 timma och tio minuter :)



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Sofie

Ja varför säger alltid mammor så? För det är visst ben i fisken..

2008-10-17 @ 16:27:26
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: