God kväll bloggen

2008-10-16 - 21:00:30
Nu kan jag börja blogga som vanligt igen! :)

I veckan har det väl inte hänt så värst mycket, har jobbat som vanligt och lite sådära, och varit ute och ridit o sådära..
Ikväll efter jobbet styrde vi kosam mot IKEA och inhandlade en stor hylla som vi ska ha på ena väggen i garaget, kommer bli superbra tror jag! Nu är det äntligen utrensat där med så att vi får plats med bilen!
Sen åkte vi iaf hem och nu kollar vi på tv och slappar i soffan, så himla underbart är det :) Har tänt lite ljus och sådära med, till kvällsmat blev det äggmackor och två koppar te, det satt som en smäck ;)

I morogn är det redan fredag, shit va fort veckorna går alltså!

Nu börjar Vad blir det för mat, favvo:)

Puss o Kram


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Patric

Vaddå "Vad blir det för mat"? Det blev ju äggmackor och två koppar te. Måste du kolla på ett tv-program för att lista ut det?



:)

2008-10-17 @ 13:25:29
URL: http://patricsomfan.blogspot.com/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: