Hej på er!

2008-10-23 - 18:49:01
Det var ett tag sedan det blev bloggat här så jag får nog damma av lite och uppdatera er! Har haft lite annat att stå i.

vet ni vad jag gjorde häromdagen? Grönsakssoppa med klimp! :D ååh den blev nästan lika god som mammas :) Ett par matlådor blir det med så det är ju perfekt!

Torsdag idag alltså.. Tiden går så fruktansvärt fort !! Kollade i min kalender på jobbet och endel grejer kändes som igår fast det var en hel vecka sedan!!! Undra varför tiden går så fort, har den alltid gjort det?

I helgen kommer hela släkten engstrand hem till oss och hälsar på, eller det är ett års kalas på lördag så det är väl mer därför. Städdag på området på lördag också, snaaaaaaaark!!!
Helgen efter denna är det alla helgona och då är vi lediga så vi har planerat in en tripp till mamma och pappa då, underbart!
Och helgen efter den helgen är det bröllop för Paulina och Abbe :) Ska bli så himla kul!!!! :) Ska ha en klänning som jag köpte i Marbella på mig, och jag har hittat ett par p.e.r.f.e.k.t.a skor som jag är så sugen på! Världens finaste! MEN! Det är spara som gäller now on så det blir inget med dem :( crap!



Nu ska jag umgås med C och plugga lite photoshop!

Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: