Höst? Nej, vinter!!!

2008-10-29 - 18:20:04
Hej!

Usel uppdatering, jag vet. Men ibland blir det så, när man reser land och rike runt :)
Har varit i ängelholm en sväng, sön - tis.

Sitter på jobbet i stallkläder och väntar på att C ska bli klar för hemgång, nu är det tjocka jackor, halsdukar och mössor som gäller iaf här uppe! i morse var gräsmattan vit och vattenpölarna is. burr.
Gick bra i stallet idag som vanligt, R är så mysig och egen :) lilla puttenutte! På vintern är det alltid så svårt för mig att ta mig i kragen och åka hem från stallet, står alltid kvar och snackar skit med frivillig person :D Man kommer liksom aldrig hem, är det bara jag?

har fått två fest inbjudningar tills helgen, jättekul! Men tyvärr måste man boka mig några veckor innan nu för tiden! Så är det någon som fyller år eller vad som helst så säg till några veckor innan, jag kan inte spontangöra saker på helgerna längre, det är jämt någon som ska ha kalas, eller så ska man jobba osv osv. !!! deal? Känns liksom inte så kul att ofta tacka nej till roliga saker såklart. Men sånt är livet, på gott och på ont.

I helgen blir det iaf varberg, ska ha myshelg med mamma o pappa och chris :) Längtar!

Ikväll ska jag tvätta, packa upp min resväska, duscha, äta, intaga bästa plats i soffan för lite DH och tända massa ljus!

have a nice evening! 

xoxo


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Patric

Mina polare har ännu inte fattat att jag har barn och att man måste "boka" mig ett tag i förväg. Ibland ringer dom "Tja, ska du med till danmark om två timmar?"



Aaaa visst ska bara låsa in barnen i garderoben först!





Ses kanske till helgen då? Hälsa Chris! :)

2008-10-29 @ 21:12:02
URL: http://patricsomfan.blogspot.com/

Postat av: Sofie

Boka in 22:a November då ska jag ha 20-års fest :)

Puss kuss

2008-10-30 @ 10:41:04
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: