inatt åker vi till landvetter

2008-10-03 - 13:58:29
hej och hallå!

Är i varberg nu hos mamma o pappa. Robin och Miranda är här, vi har bakat bullar och spelat spel, miranda tyckte det var roligare att kolla på pippi dock :)

Idag gick jag upp ganska tidigt, åkte och handlade lite till middagen ikväll med ma o pa. Sen åkte jag till stan och var där lagom till öppningsdax, köpte lite småsaker, växlade pengar och köpte en grej till sanna, en ätbar ;)

jag fick verkligen smått panik förut. jag packade ur min resväska, rensade det jag kände att jag kunde lämna hemma, för att sedan packa i allt igen. Det fick itne plats !!!!!! Så nu får min rosa följesalagare lämnas hemmaoch jag fick ta mammas röda resväska som är lite större och lämna yterligare lite saker kvar hemma. Nu går den iaf att stänga. Dock väger den ett ton. hmm, det ordnar sig nog.
En på mitt jobb berättade att det var en tant som skulle flyga, och när hon skulle lägga på väskan på bandet, så la hon på sig själv på bandet istället för väskan, hahaha! Hon trodde att man skulle sätta sig där och åka vidare typ. hahah:)

Inatt åker vi =) klockan 2.45 kommer tjejerna för att hämta upp mig. Det kommer bli så grymt kul ! Det är jag säker på! Ska man ens gå och lägga sig ikväll? kommer endå inte kunna sova, kanske 1 eller 2 timmar isåfall.. aja det åretstår att se.

Jag bloggar ikväll innan jag åker :)
puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

aaaaa vad kuul:)))

2008-10-03 @ 20:34:31


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: