Jag vet inte hur länge sen..

2008-10-18 - 10:44:18
..det var jag var HEMMA OCH LEDIG på en lööööördag :) ååh de är så skönt :)
C jobbar dock idag, tre timmar härifrån. I morgon likaså, plus jag, för jag måste vara chaffis.

Idag ska jag iaf bara vara och ta det lungt! Jag ska städa (!yes, please) bädda sängen, tvätta, vika tvätt, rensa ute i rabatten och krukorna, sopa löv, ta in utemöblerna, handla och om jag får tid över åka och handla lite höstblommor också, och om jag får ännu mer tid över ta en fika med Cathrin o co.

Nu ska jag sätta på lite musik och dricka upp mitt the, sen sätter jag igång!

ciao!


the hot and frieing beach in Marbella!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Patric

Den bilden får mig verkligen att längta ifrån sverige... Har du tagit den?

2008-10-18 @ 17:52:16
URL: http://patricsomfan.blogspot.com/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: