Måndag och ny vecka

2008-10-20 - 07:55:20
Japp, då var det måndag igen. Gårdagen spenderades i västervik där jag och C och F jobbade några timmar. Innan vi åkte hem åt vi på en thairesturang. det va SÅ gott ! Jag åt Bambi goreng, nudlar med massa grönsaker och biff, kyckling, räkor mm. Sen körde vi hemåt, C och F tog varsin husbil och jag körde personbilen. Vi var väl hemma vid 22 tiden eller något. trött och f f frusen! Tog ju ett par timmar att åka, plus att vi mötte på massor med små kids på vägen! som sprang emellan bilarna, söta var dom :)

Håller på att koka pasta just nu till matlådor. Hade hellre legat och sovit under mitt varma gosiga täcke !!!!!! snoozade nog tio ggr i morse.

Nu ska jag åka för C ska visa nåt..pussssssss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: