Mysfredag,

2008-10-17 - 21:06:03
ikväll har vi ätit kinesmat från världens godaste kineshak! Nämligen wongs. gott gott gott gott!! Nu sitter jag i min älskade skönaste soffa och småtittar på idol, Anna är grym! Hoppas hon vinner, jag gillar Kevin också. Det finns faktiskt två stycken Kevin jag gillar här i världa, en mini hemma i varberg också idol-kevin. så puss på dom!
C är i garaget och grejar, ni ska få se sen hur fint det kommer bli! Åh, nu sjunger Loulou, hon e så go :)

Nog om detta snicksnacket.. Vill ni förresten se mina söta mini-cyklamen jag köpte härom dagen? I love them! I wanna hug them :)

 

Hoppas att alla har en bra Fredagskväll! Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Patric

Hihi jag trodde du hade köpt en mini-cykel. Du vet en såndär ful liten ihopfällbar sak. Inte riktigt din stajl va?



Ha det bra, nu ska jag åka och kolla på motorcross i uddevalla. Kevin ville följa med och kolla på när dom "krossar bilar", som han trodde dom gjorde :)

2008-10-18 @ 08:28:24
URL: http://patricsomfan.blogspot.com/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: