skaune.

2008-10-01 - 20:59:11
godkväll puttisar.

jag är i übermyyyyyysiga skåne, vi kollar på idol och sådära, idag har jag och C jobbat, lyx att vi jobbar 9-17 här istället för 8-18 som i örebro :) Jag trivs verkligen så bra här i ängelholm/båstad. Både på jobbet och skåne i allmänt. Här vill jag bo när jag blir stor.
ska bara övertala C först som inte gillar skåne alls, får väl hota med något. Får väl suga på den karamellen ett tag och se om jag kommer på något bra, en hypnos kurs kanske.. ;)
Neeej då, det är inget fel på örebro, inte alls! Det är en jätte fin stad, verkligen! Och jag älskar våran lägenhet där också. men jag tror inte jag hade tackat nej, tror jag inte iaf. Att komma närmare familjen hade betydit väldigt mycket <3

Över till annat, imorse provade jag mitt mane N tail shampo och balsam som jag fick häromdagen när jag beställt en annan grej. hihi ett hästshampo som tydligen är jätte bra även för människor. undra vem som upptäckte det först? någon som använde sin kuses shampo antagligen ;) Och det funkade bra ! Kanske nåt man skulle testa närmare? vi får väl se.

Nu ska jag nog kolla klart på idol, mina favvos bland tjejerna är
1. Alice
2. Anna
3. loulou


puss o godnatt


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sanna

snart ses vi hjärtat <3

2008-10-02 @ 13:39:21
URL: http://lillasanna.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: