Äpple/Kanel + Jordgubb/Lakrits/vanilj = Sant

2008-09-22 - 21:26:54
God kväll . Sitter och mumsar på en macka och lite yoggi.
Har lagat matlådor ikväll också, och tvättar gör vi med. Det blev en jättegod korvgryta, hade paprikapulver, timjan,matlagningsgrädde, chilisås, lök och svamp mm i :) Och bulgur till detta, blir fint som snus!

Idag var min favvoyoggi slut på ica, så vi tänkte prova jordgubb/laktris/vanilj mot alla odds, men vet ni vad? den var faktiskt riktigt god :) Ni måste prova! hihi.

I morgon ska jag klippa mig och det ska bli SÅ skönt !!! Längtar verkligen, älskar att vara hos frisören och bli ompysslad och läsa skvaller. Jag får alltid te och kaka också när jag är där :)

Nu ska jag kolla på tv tänkte jag. Puss

Förresen så är det bara två veckor kvar tills jag åker till Sanna i spanien :)


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: