En mysig Lördag.

2008-09-20 - 20:24:08
Dagen har varit jätte bra ! Först så blev det helgfrukost med mamma pappa farmor och farfar, sedan hämtade jag Sofie efter att jag hade duschat och gjort iordning mig lite.
Åkte hem och det var ifull gång med rensning på vinden, så jag hjälpte till med det,det mamma slängde sparade jag typ :) hihi. Bla massa böcker som jag i smyg släpade in i skrubben, hihi hoppas inte mamma läser detta :P Jag har nämligen en dröm om att ha ett rum där några väggar ska agera bokhyllor från taket ner till golvet :) Porblemet är att jag inte har så mycket böcker så man får ju börja samla på sig :) visst?

Nåväl, sen åkte jag och pappa och hämtade ett släp och åkte till gif där vi lämnade av några gamla stolar mm. Senare släppte pappa av mig hos jessica där jag tog en fika med henne och sofie, mys!! Jätte sorligt att hon ska flytta snart faktiskt, hos henne har man alltid hängt, dagar som nätter, det har varit en samlingsplats för alla typ :) Jaja life is a bitch.
Iallafall så gick jag hem och löste lite korsord och sådära med mamma, cyklade senare hem till Linda och var där ett tag, vi var på lekplatsen med barnen osv, patric var där med :)

Sen cyklade jag hem igen och så har jag och mamma och pappa lagat mat och haft det mysigt här i köket :) Just nu står det en rabarber och äppel paj i ugnen som väntar på oss :) mums..

Det är riktigt mörkt ute nu, hösten är verkligen här nu. Jättemysigt förutom att man blir blek. Roligt att köpa höstkläder iaf att mysa i :)
Jag ska absolut inte klaga, dels för att hösten faktiskt är mysig och dels för att jag ska ut och resa, Marbella i oktober och thailand i januari.

Nu ska jag kolla tv med ma och pa.
puss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: