Fredag morgon

2008-09-19 - 09:30:40
God morgon bloggen,

har nyss kommit hem från sjukan. gick bra. Tågresan igår gick också bra, hade massa topmodel och annat på datorn som jag tänkte kolla på, men batteriet dog rätt snabbt tyvärr, och inga uttag finns det på tåget heller. tacka vet jag x2000.. jaja, tur att jag gillar att åka tåg, sitta och filosofera och titta ut genom fönstren .

Idag har jag nog inget speciellt för mig på förmiddagen, ska hälsa på farmor och farfar i eftermiddag.
Nu är Kajsa här och senare kommer mirrebirre. Alltid massa barn här verkar det som, haha. att mamma orkar, hade jag aldrig gjort! haha. dock rätt mysigt för det mesta. men hon e ju duktig på de dära, de är nog inte jag. De är väl tur att jag flyttat hemifrån iaf :D
På tal om det så saknar jag C reeeedan !! På söndag har vi bokat dejt, det blir Sex and the city filmen (som jag iofs redan sett men kan se tusen ggr till) och lite annat myselimys :)

Ne nu ska jag kolla lite bloggar, och sedan joina de andra.

Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Christopher

Sex and the city-filmen ligger laddad och väntar på dig :)

2008-09-19 @ 11:07:04

Postat av: sofie

Men är ni mys-paret nr.1 eller?? :D

Imorgon måste vi ses Lajna!!

Jag är ledig hela dagen, förresten ska du med ut en sväng ikväll??

2008-09-19 @ 12:44:52
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: