fyra ägg och en coca cola

2008-09-24 - 19:55:26
har ni för er? jag tittar på miami ink. med min älskling. han kokar ägg till oss nu som vi ska ha till kvällsmat :) gottit. Han är så söt, jag sa att jag hade ont i huudet då fixar han kvällsmaten och sånt. kärlek till dig älskling.

Berättade jag att jag blev attakerad av en hund hos frisören?!

Dom har en chihuahua där på salongen som är gammal och sur typ :P Han brukar inte vara nere på salongen utan ligga på övervåningen, men iaf så kom han ner lunkandes och la sig vid ytterdörren, och så när jag var klar och skulle resa mig från stolen och gå och betala så blev han heeelt crazy! Han lät som en freaky katt eller något och högg mig i benen !!! som tur var hade jag stövlar på mig så det gjorde ju inte ont, men endå! Hade jag haft en flugsmälla på mig hade jag smackat ner den lilla råttan! haha (nej de hade jag inte).  Harregud...

Nu ska jag se om jag kan bränna en go skiva tills marbella, har någon så att man kan spela skivor med sig förresten? Kan ju vara en fördel :) Sanna kanske kan på sin dator? Om hon nu har den med sig dit. Har du de sanna?

Gokväll


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

Gaalen hund eller vadå? haha. Harregud! PUSS

2008-09-24 @ 20:27:05
URL: http://missbjorklund.blogg.se/

Postat av: sanna

japp, jag har min dator.. puss

2008-09-24 @ 23:32:09
URL: http://lillasanna.blogg.se/

Postat av: sofie

Finns cd & dvd i lägneheten :) Så ingen behöver ha med sig någon muskimojs förutom skivor dårå :)

2008-09-25 @ 10:33:47
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: