god morgon på er

2008-09-09 - 07:18:40
sitter i köket och tittar ut genom fönstret, väntar på att de ska komma en bil full med karlar som jag ska åka till elmia med.

Förresten igår regnade det presic HELA dagen ! Det slutade inte ens en minut, det regnade säkert i 10 timmar i sträck. hela hela hela dagen. my god ! Och från vissa träd rasade det ner gula löv! Men det är ganska okej, sålänge man är innomhus, som jag var hela dagen :) Idag regnar det inte, dock väldigt fuktigt ute.. Det var all info jag hade om vädret idag ;)

Nus ka jag åka.
ha en bra dag och ta vara på den!!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

haha. Ja det kan man lugnt säga att jag fick :D

2008-09-09 @ 11:12:57
URL: http://missbjorklund.blogg.se/

Postat av: sanna

okej, här kommer lite info om mitt väder.. just nu är det lite molnflak som svävar pa den annar bla himmeln, solen lyser med jämna mellanrum och det är ca 25 grader varmt! Gardagen va solig ch ca 30 grader. hihihi.

2008-09-11 @ 17:24:09
URL: http://lillasanna.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: