Hjälp, eller något.

2008-09-03 - 22:09:09
 Ja, det var väl ungefär så jag tänkte idag när jag klättrade upp på en hylla på lagret för att rota fram några blomkrukor, men var helt plötsligt strandad. Jag blev fast och kom inte ner igen. vågade inte sträcka mig enda ner till stegen. Så där satt jag. hoho, någon där, hjääälp? .. Inte det nej.
Men jag tog det stora steget tillslut , efter ca 15 minuter och kom ner på stegen igen. pjuh! kunde ju inte sitta där hela dagen och dingla med benen. och inte en människa i närheten som kunde rädda mig heller. typiskt. Det gick ju tillslut iallafall :)

När september gjorde intrång blev det verkligen höst ! tycker inte ni det ? Och idag började idol också, och snart kommer de andra programen igång med :) Massa bra såpor !
Idag har jag jobbat tills klockan var 19 tror jag, åkte hem och vi båda stöp i soffan med lite kvällsmackor och te.
var tänkt att jag skulle tränat ikväll, men jag orkade verkligen inte, ville bara hem och SLAPPA! det bästa jag vet när jag kommer hem är att slänga av mig jeansen och ta på mig mjukisar :) tyckr inte ni det?

Förresten så kom det ett paket idag i min brevlåda, men det är inte till mig utan till Mamma och Linda :) hihi, nu vet jag två som är nyfikna, men ni får fundera ett tag till, moahaha :) Mamma får ta den när hoon kommer i helgen, ja för mamma pappa patric kevin och kajsa kommer hit i helgen :) Kul :D
C kommer tyvärr behöva jobba typ hela helgen, så vi andra får nog roa oss utan honom. Jaja de blir nog bra!

Nu ska jag försöka frakta en viss person från soffan till sängen, spännane.

Godnatt


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

men Liiiina vad är det för hemlis?????????????????:) Vad hemskt att sitta strandad, hahahha bara hohoh jag äj jädd;)Mysbyxor är bäst. kraaam

2008-09-04 @ 05:39:50
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/

Postat av: Anonym

Vilken härlig upplevelse.. Känner kårarna krypa ner för ryggen.. haha. ja mjukisar är bääääst. Puss

2008-09-04 @ 09:36:00
URL: http://missbjorklund.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: