Jobb och häst

2008-09-02 - 22:12:15
Här sitter jag i soffan och slappar och tar det lite lungt, tack gud för att du skapade kvällen <3 Hela dagen och halva kvällen har jag varit i farten. Först jobb då som vanligt, jag och F var bla. på papperskedjan a.k.a p-kedjan och shoppade loss lite grann. Sen fick jag mig ett ryck och rensade undan på ett par hyllor på lagret, blev jätte fint :) Annars har det blivit endel pappersarbete som vanligt.

Efter jobbet åkte jag hem och åkte nästan direkt till stallet och red, Ralle var duktig pojke.

Pappa A är här och joinar oss ikväll, vi har ätit mackor och te, dom jobbar litegrann nu, för ovanlighetens skull ;)

nehe hörrni, nu blir de inte mer bloggande idag.. ska se om jag har några bilder att bjuda på .


fina syster


kompisar, miranda och kajsa

äsch, jag orkar inte mer nu! Godnatt


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hahaha:)

2008-09-03 @ 05:30:02
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: