Ki balans

2008-09-01 - 22:12:33
Hej på er.

Måndagen började med att klockan ringde och jag fumlade efter mobilen och snooze, tills jag stängde av den helt. Jag var SÅ trött och inte alls på humör, kallt också ! Och snorig var jag med när jag vaknade.

Efter jobbet var det möte och sen fick jag ta med mig min älskling hem !Och så pratade jag med pappa, linda och emma i telefon. och blev genast påfylld med lite energi och glädje :)

Åkte iväg till gymmet på ett Ki Balans pass, en blandning av yoga, qi gong och pilates. Jätteskönt och välbehövligt. Det var aldeles mörkt i rummet med bara två tända värmeljus.

nu ska jag massera C litegrann, är jag inte underbar? :P

Puss o kram

(Förresten så fick jag grattis kort i brevlådan idag, av både kusin emma (missbjorklund.blogg.se) och farmor och farfar. Tänk va glad man kan bli av sådana saker :) Tack, ni är undebara)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Sofie

Nu får du blogga lite oftare tycker jag :)

2008-09-02 @ 19:01:05
URL: http://lillasoffi.blogg.se/

Postat av: Linda

ki balans låter intressant faktiskt, ska kolla om vi har det i denna stada:)

2008-09-03 @ 05:29:43
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: