Regn och rusk

2008-09-06 - 16:35:23
Hej hopp ! Idag har det verkligen regnat heeela dagen ! Jag och mamma och Kajsa har varit på stan och på marieberg :) Pappa har varit hemma och jobbat med våran nya värmepump och Chris har också varit hemma och jobbat med en hemsida. Patric och Kevin har varit på lek och bus landet idag, tydligen jätteskojigt :)
Lite senare så åkte jag och mamma och hämtade pojkarna från buslandet och vi åkte vidare till godisfabriken (tror jag det heter) en stor affär med bara massa godis ! Det är omöjligt att ta lite godis där inne :P Vi var också på den stora leksaksaffären toysrus, det tyckte kevin var roligt :) Han fick en bil av farmor.

Nu är vi hemma och ska väl börja laga mat om en stund, igår när de kom fram blev det pizza, ikväll blir det tacopaj.
I morgon är det dax för dem att fara hemåt igen, det har varit roligt att ha dem här ! :) Har tagit lite bilder de kommer in senare.

Hej svej!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

Låter som en superkulig dag:)

2008-09-07 @ 07:18:06
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: