sista natten i örebro

2008-09-30 - 07:40:12
mornin sweeties.

Sitter och äter frukost vid datorn, det har nog varit frost ute inatt, det var bara en grad när jag kollade nu på morgonen. burr. Jag har precis packat klart det sista i resväskan. Men det är redan på tok för mycket däri! jag är SÄMST på att packa, kommer alltid att vara, men jag jobbar på det. Jag kommer inte kunna få med mig någånting hem som det ser ut nu! gosh! aja, får väl packa om kvällen innan jag åkr och se om jag kan utesluta någonting helt enkelt :)

Runt lunch idag åker vi till ängelholm och jobbar där nere tills på torsdag, sen dumpas jag av i varberg och C åker vidare hem. GRÅÅÅÅT! Men det är ju superbra att jag kommer till vbg redan på torsdag så jag har fredagen att fixa om det skulle vara nånting, och kanske träffa en vän eller två för lite resesnack.
Sen åker jag till Sanna och Marbella på lördag tiiiidigt tiiidigt :)) hihi, ska bli så roligt att få träffa henne !!!! Jag har även en gnutta resfeber tror jag, eller det typ killas i magen när jag tänker på resan och jag blir lite sådär konstig som när jag dricker en kopp kaffe :)

Nu frukosten, tjata vidare på C att han ska gå upp, och sen jobbet.

puss, vi hörs i skåne!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: soffan

Synd att jag jobbar heeela fredagen annars kunde vi ha lekt ju..

2008-09-30 @ 20:04:01
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: