Cyklat jorden runt på 60 minuter.

2008-09-17 - 20:40:21
God kväll bloggen,

Dagen har varit bra, jobbade tills kl 15, sen åkte jag ett ärende på stan, sedan till ICA och sen hem till min sjukling. Jag lagade köttbullar till honom idag, och spagetti och en riktigt smarrig köttbullesås, till det lite lite rivna morötter :) blecvriktigt goda köttbullar faktiskt ! MMMMM!!!
Sen var det snabbt iväg till friskis där jag tränade spinning, första gången på länge så det var grymt jobbigt, men grymt skönt också :) Jisses vad jag trampade!! jorden runt på 60 min typ.

Nu sitter jag i min trogna soffa med min trogna pojke och kollar på idol. jag kan inte fatta hur vissa folk på allvar tror att dom sjunger så bra att dom ställer upp i tv och sjunger !! hade mitt barn/kompis/vadsomhelst sjunit så kasst som vissa gör hade jag förbjudit dom att vara med! helt klart! Det är ju ganska roligt iofs, men inte så kul efteråt för dem som ställer upp pch skämmer ut sig inför hela sverige.

jaja, nog om detta. I morgon är det jobb som gäller, sedan vid 15 så tar jag tåget till varberg för att gå till sjukhuset på fredag, sen stannar jag över helgen och besöker lite nära och kära. Just ja, min fina syster fyller år på måndag så ska passa på att ge henne en lite present också.

Nu är det bara ett par veckor kvar tills jag åker på semester till marbella :) Trrevligt!

Tack för mig, hej.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sofie

Roligt att du kommer hit!! Då måste vi ses och planera resan typ :D Hihi

2008-09-17 @ 21:40:01
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: