utmanad av de flesta

2008-09-24 - 19:13:50
MIN KLÄDSTIL: Svårt att säga, väldigt varierad, allt från jeans och skjorta med klackskor, till söta klänningar och ballerina :)
MINA FAVORITDESIGNERS/MÄRKEN: Svårt, finns så sjukt många och de flesta har jättefina kläder, för mig blir det mest de vanliga, typ H&M, Gina, Zara. Jeans däremot är det lite andra märken som jag gillar.
KLÄDBUDGET VARJE MÅNAD: Väldigt olika, vet inte om jag ska vara ärlig, har inte så stor koll:P
MIN STILIKON: Vet inte om jag har någon direkt. Amerikanska serier har dom ofta snygga kläder, hår osv
MITT MODEMÅSTE I HÖST: Stövlar, strumpbyxor, tunikor, klänningar, stora koftor, mössor osv osv
MIN VÄRSTA MODEMISS:  Hmm.. kommer faktiskt inte på något nu, men de finns aldeles säkert nåt :)
MITT VÄRSTA KLÄDMINNE: jazz byxor, och som sanna skrev, rutiga ge-kås byxor haha, samt svarta mega vida byxor jag köpte på torget. En gång gjorde jag kläder av matkassar och hänge upp i garderoben:) (det var väl 15 år sen ja)
MITT BÄSTA KÖP: Svåååårt! har massor :) Väskan jag fick av C när jag fyllde år är min favvo just nu, och min mössa från Åhlens, även den fick jag iofs av C.
MITT SÄMSTA KÖP: Finns nog endel i den kategorin också, impulser som man använt 1 gång och sådära.
MITT FAVORITPLAGG: svårt val!
MINA FAVORITSKOR:  Pumps
MINA FAVORITJEANS: ett par hundra år gamla mörka acne
MITT DYRASTE PLAGG:  Hm, jackor är det dyraste tror jag.
MITT SMYCKESSKRIN: har flera stycken och där ligger massor med smycken :) Långa halsband, korta, fina fula, söta, snygga :)

Jag utmanar: Alla som heter emma och Linda   :)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Jonna

ja =

2008-09-24 @ 19:55:13
URL: http://jth.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: