Bröllopstankar

2009-04-20 - 22:09:53

Nej, jag ska inte gifta mig, men min kära vän ska. Och jag vill ju såklart ha en ny fin klänning att ha på mig. Har hittat några snygga men ingen som känns helt 100 än. Har mest kollat runt på nätet, ska ut på klänningsjakt på marieberg också tänkte jag.
Jag tänker mig en liten söt klänning i puderrosa eller rosa, eller kanske någon annan ljus pastellig färg. Hoppas jag hittar min godbit snart. Dessa har jag fastnat för,


       

Kolla vilka godingar, kan man ha den sista på bröllop? Kanske man inte kan.. Men den är så himla fin tycker jag. Vad tycker ni?



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sanna

Tack hjärtat! Hoppas allt är bra med dej annars..

Du & Chris fâr komma och hälsa pà snart tycker jag, i oktober eller nâgot kanske?

Puss & Kram, saknar dej massor!

2009-04-21 @ 09:51:29
URL: http://lillasanna.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: